Dåligt!

Jag har varit otroligt dålig på att uppdatera... detta med bloggande kan finnas svårt då jag har lite svårt med rutiner, men jag försöker.
Ang i tisdags så blev de ingen skansen, jag och puff var sena eftersom mitt tåg till stockholm blev försenat...kul!
Men som plåster på såret hann vi till systemet och även till gröna lund, där vi fick gratis inträde och även en fri åktur. Vi åkte insane, sjukt insane faktiskt! haha!
Under de senaste dagarana har jag även befunnit mig i gnesta där jag vart med i den tyska produktionen, har varit jätteroligt! Vilken service.. man behöver dels inte gå hungrig en enda gång. Lunchen är ren lyx och själva stället är otroligt avkopplande och fint! Tror det hette någonting i stilen med sommarslagens hotell..typ.
Nu blir det frukost och sen får vi se vad dagen tar mig då jag inte har nåt planerat.
Hej!
Insane


Piccolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0