Buenos dias!

Godmorgon.
Klockan  9 ringde fastighetsförvaltaren till mig. Signal/samtalet fick bli min väckarklocka o tur de... annars hade jag förmodligen legat snarkandes kar i sängen just nu vid detta tillfälle.
Den absolut tråkigaste kvinnan som ringde mig, monoton, hade inga 3rok eller 2rok förmig och puff.
Eller hon hade en 3rok men den kostade drygt 5000kr i månaden och skulle nog inte ligga så centralt. Inte värt om den inte ligger nära skolan.

Kortfattad info:
Jag ska flytta.
Jag ska flytta med Puff.
Vi skabörja i en skola.
Vi ska plugga teater.
Hoppas jag inte ångrar mig.
Problemet är att jag har svårt att bestämmamig, rätt som de e, förmodligen när flyttbilen står här utanför mitt barndomsbo, kommer jag ångra mig och inte vilja flytta eller börja på skolan.
Om jag tänker positivt så flyttar jag ju iof ihop med puff vilket underlättar!
När de kommer till bostäder hoppas vi aif på att hitta vår drömkåk som vi kan inreda lite till en lyx.
...omjag såklart inte ångrar mig.
Mina platta bröst täcker jag i min fina hatt
Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0