Klagomuren!

Hej.
Nu ere de kvällskvist och jag är hemkommen sen ett tag från alla mina ärenden. Dock blev vissa misslyckade.
* Fylla i en jävla blankett för att fixa recoveryskivor till min dator!
inflikning på den pukten: ALLTSÅ FY F*AN, Man ska göra värsta mission för att ens få dessa skivor som tydligen är gjorda i guldchoklad då dom är gjorda i tysklad.
* Ringa CSN
Inflikning: Vissa är retards på heltid, kanske deras roll under jobbtid!
*Vänta på posten!
Inflikning: För det första kommer posten så jääävla sent jag blir helt tokig! Väntade på ett viktigt brev och tydligen så ska maan vänta på två brevbärare i denna moderna tid vi lever i, och den andra kommer ju bara ännu senare! Fick dock inte nåt vktigt brev alls från nån av dom, tyvärr!
*Köpa anteckningsbok och diverse saker.
Inflikning: Vissa tror att jag skiter pengar när jag nummer 2ar! det är allt jag har att säga!
Detta var min lista. Min mor och jag tog oss en glass i detta varma väder och jag tycktes ha en snygg tröja men i fel färg, svart!
För er som inte vet bor jag i en mångkulturell förort! De e ju bra kan tyckas MEN  inte att förglömma den mångkulturella bussen. Tro mig här finns en mängd av dofter. Svett, billig parfym, dyr parfym, äcklig parfym, god parfym, stark parfym, stark krydda, dax wax, smutsiga blöjor osv osv...
Allt detta och mycket mer i en buss som inte har AC och som förmodligen var 30+ om inte mer.
Detta ska vi också betala 30 kr för/ per resa! Dock har många av oss ungdomar tur att kunna åka på barnbiljett...
På willys har dom renoverat om, jag hittade inte smöret! SUUUCK!
De e bara o leta!
Jag är rent av en klagomur idag!
Däremot kan jag tipsa er om nice musik som jag hittade idag. Ibland hör man bara en låt och blir helt.. HAAAAA!
NEJ! Det gick tydligen inte eftersom youtube inte hade videon till låten.
Artisten heter Yuksek och låten Always on the run.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0