Kvällskvisten!

Godkväll.
Dagen har spenderats på springande fot hela dagen. Jag hade oturen att hamna i ett klädesvaldilemma!
Shorts eller inte shorts, en somrig fråga. Det var drygt 25+ idag. Ni kanske tänker; short hallå...
men jag har faktiskt tre par snygga chinos, alla tre i samma färg och olik modell.
De fick bli mina trendiga begia chinos från H&M, juste de, från just trendavdelning.
I dessa traskade jag runt stan och svängde även till polishuset.. Var tvungen att fixa mitt leg eftersom de jag har nu snart slutar gälla.
Jag tackar självklart för att de var kort kö, seriöst, de var verkligen kort kö!
Sen tog dom två bilder och namnteckning och sen fick jag se resultatet av hur leget kommer se ut.... suck!
jag tror inte jag behöver fortsätta för att uttrycka missnöjdheten.
Jag har ätit glass och cheesburgare, sen åt jag och min mor hemma...matkoma!
Jag väntar fortfarande på mitt viktiga brev! Hallå...kära brevbärare...
Trött och sliten, har gått hela dagen i min trasiga och vita converse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0