Klippt mig!

Igår köpte jag mig en rakmaskin från ObH nordica, ett riktigt "klipp" då den kostde 99kr.
Mitt hår växer snabbt och för o behålla modefrissan måste håret klippas, det blir lite dyrt i längden o man ska till frisören var 3e ecka, vilket jag aldrig gör.
Detta betyder att jag klippt mig själv idag, blev helt okej och det ser helt okej ut!
Det är 27 grader ute och jag har bara vart hemma, kan tyckas dumt men här inne är de svalare och jag har inte riktigt hittat något att göra...än. Men tror de finns glass i frysen. bra!
Mitt brev kom aldrig idag heller...tyvärr, dock kom det olika lägenhetsförslag till mig och puff! Vissa var väldigt intressanta då de hade walking closet! Sånt gillar vi!
Vad tycker du att jag ska göra...?
ps. Säg vad du vill, men jag kommer ändå göra som jag vill!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0