That's all

Drömde om Maryl Streep... på riktigt.
Drömde att jag och puff gick om omkring med massa påsar från bla high fashion märken och helt plötsligt hamnade vi framför skådespelerskan. De var inte alls folk ute och det var på ett ställe som ligger drygt  5 ifrån mig.
Vi bestämde oss för att stanna och hälsa på henne, hon var hur trevlig som helst och självklart pratade vi flytande och braig amerikanska.
i tog bilder med henne och filmade även henne med vardera av oss. Tydligen ble min video jättedålig med henne eftersom jag blev så nervös...
Sen... till det magnifika. Jag frågade henne om hon ville göra en liten grej från en a sina filmer. Jag kan säga nu att jag och puff ibland brrukar härma Miranda prestley ( djävulen bär prada ) med sitt " That's all" line.
Den bad vi henne o göra, och hon låtsades att hon hade ett par svart solglasögon, som hon tog ner titta rakt in i linsen - that's all- vifta med händernaoch sen drog upp.
Ville jag hämta kameran och se ifall de inte hänt på riktigt när jag vaknade. HAHA!
Ingen line beskriver hennes roll som Miranda priestley bäst...


HAHA FAIL!


That's all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0